Wednesday, November 6, 2013

Radomir Mihajlović TOČAK u Zagrebu 1987 (YU ROCK LEGENDE)





8 comments:

  1. druze jel imas mozda snimak cijele ove manifestacije?
    ja nazalost imam samo snimak Indexa - Sve ove godine

    ReplyDelete
  2. Imam INDEXE i to s aintervjuom s aonom malom Markovićkom, imam skoro celu KORNI GRUPU, TOČAK mi je ceo.Imam tu i tamo još po neku grupu. Interesantno je da imam "bootleg" snimak pola te manifestacije iz Beograda na izvanrednom snimku sa soundboarda iz Sava centra gde imam YU GRUPU, TIME (gost na basu Bruno Langer), INDEXE i još neku malu grupu.

    ReplyDelete
  3. Kako nije?

    http://www.youtube.com/watch?v=CB7cKTZnX44&feature=share&list=UUkikpcv8UjjA6tOtBplgEig

    A i zvanicno je izdan na ploci Legende YU rocka bas toj iz Zagreba
    Evo ti i gore snimak na linku

    ReplyDelete
  4. INDEXE koje ja imam sa tog čuvenog dogadjanja svi imaju crna odela na bini.Nema šarenila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cudno. Mozda se radi o 2 razlicita datuma, ali ovaj snimak koji sam priljepio je definitivno onaj sa ploce za kojeg stoji da je iz 22. maja 1987. godine, sa one dvostruke ploce

      Delete
  5. A sad razumem ti si prilepio AUDIO SNIMAK a ja ti pričam o VIDEO SNIMKU. Kako se lepo razumemo.

    ReplyDelete
  6. Pa i ja pričam o video snimku, samo govorim da je to sigurno taj iz Zagreba - Legende YU Rocka, datum 22.5.1987. godine i Indexi su izvodili "Sve ove godine". Samo mozda se radi o 2 razlicita datuma pa se zato ne razumijemo i ispada da nismo u pravu :)

    ReplyDelete